Leave Your Message

Posizioni di luce cumuni di l'illuminazione di scena

2024-08-09

Per fà un bon travagliu in a cunfigurazione di i prufessiunaliLuci di scena, duvete prima capisce e pusizioni cumuni di e luci di scena. Questa hè una parte impurtante di a selezzione curretta di a cunfigurazione.
1. Luce di superficia: A luce prughjettata da a cima di u publicu à u palcuscenicu, a funzione principale hè di illuminà a parte anteriore di i persunagi è a luce basica di tuttu u palcuscenicu. À
2. Schiaffu: Situata da i dui lati di u prosceniu, a luce prughjettata obliquamente nantu à u palcuscenicu hè divisa in strati superiori è inferiori. A luce superficiale ausiliaria principale serve à rinfurzà l'illuminazione faciale è à aumentà u sensu tridimensionale di i persunagi è di u paisaghju.
3. Luce di pilastru (cunnisciuta ancu cum'è luce laterale): A luce prughjettata da i dui lati di u prosceniu hè aduprata principalmente per illuminà i dui lati di e persone o di u paisaghju per aumentà u sensu di tridimensionalità è di contornu.
4. Luce superiore: A luce prughjettata da a cima di u palcuscenicu à u palcuscenicu, da davanti à daretu hè divisa in una fila di luci superiori, duie file di luci superiori, trè file di luci superiori ... ecc. Hè principalmente aduprata per l'illuminazione generale di u palcuscenicu per migliurà l'illuminazione di u palcuscenicu è l'illuminazione à puntu fissu di parechji scenarii è oggetti di scena hè principalmente risolta da a luce superiore.
5. Retroilluminazione: A luce prughjettata da a direzzione inversa di u palcuscenicu (cum'è a luce superiore, a luce di u ponte, ecc.) pò delineà u contornu di i persunagi è di i paisaghji, migliurà u sensu di tridimensionalità è trasparenza, è pò ancu esse aduprata cum'è una fonte di luce specifica.
6. Luce di u ponte: A luce prughjettata nantu à u palcuscenicu à i cavalcavia da i dui lati di u palcuscenicu hè aduprata principalmente per aiutà a luce di colonna à migliurà a sensazione tridimensionale, è ancu aduprata per altre pusizioni di luce pusizioni di pruiezione scomode, è pò ancu esse aduprata cum'è una fonte di luce specifica.
7. Luce di i pedi: A luce prughjettata da a piattaforma davanti à u palcuscenicu versu u palcuscenicu aiuta principalmente à l'illuminazione di a superficia è elimina l'ombre furmate da e facce è e mascelle di i persunagi illuminati da l'illuminazione d'altu livellu cum'è a luce di a superficia.
8. Emissione di luce da u celu è da a terra: a luce prughjettata da sopra è da sottu à u schermu di u celu à u schermu di u celu hè aduprata principalmente per l'illuminazione è u cambiamentu di culore di u schermu di u celu.
9. Luce chì scorre: Situata nantu à i supporti di luce mobili da i dui lati di u palcuscenicu, assiste principalmente a luce di u ponte è cumplementa a luce da i dui lati di u palcuscenicu o altra luce specifica.
10. Segui a luce: A pusizione di a luce necessaria da l'auditoriu o altre pusizioni hè aduprata principalmente per seguità a prestazione di l'attore o mette in risaltu una luce specifica, è ancu aduprata per l'ospite. Hè a penna di primu pianu di l'arte scenica è ghjoca u rolu di toccu finale.