Leave Your Message

Cunniscenza di a sicurezza antincendiu di u sistema di illuminazione in grandi sale di spettaculu

2024-08-09

Palchi di eventi à grande scala èSistema d'illuminazioneI spettaculi sò generalmente installazioni tempuranee chì cunsumanu grandi quantità d'elettricità. Parechji fili elettrichi sò distribuiti in u publicu è in e zone di spettaculi scenichi, intersecendu si cù u persunale, i scenarii è e decorazioni combustibili, ciò chì aumenta u risicu d'incendiu elettricu di i lochi di eventi à grande scala. Dunque, a sicurezza elettrica contr'à l'incendiu di i sistemi d'illuminazione in i lochi di eventi à grande scala hè diventata una parte impurtante di a supervisione di a lotta contr'à l'incendiu di eventi à grande scala.
1. Caratteristiche di l'installazioni di illuminazione è misure tecniche per a sicurezza antincendio
(1) Prublemi di sicurezza antincendiu di e fonti luminose basiche
A fonte di luce basica hè principalmente cuncintrata in a zona di spettaculu di u palcuscenicu. Sicondu e diverse pusizioni è usi di l'illuminazione, pò esse divisa in luce di superficia, luce laterale, luce superiore, luce di fila di celu, luce di fila di terra è luce mobile, ecc., generalmente dotate di riflettori, proiettori, luce di ritornu è luce di seguitu, ecc., cù putenza chì varieghja da 0,5 kW à 2 kW. Siccomu sti dispositivi di illuminazione anu una temperatura elevata quandu sò accesi, è sò vicini à a tenda di u palcuscenicu, à i scenarii, à a tenda di u celu, à a tenda laterale è à altre decorazioni, sò u focu di a prevenzione di l'incendii. Fate attenzione à a cuncepzione è à l'installazione di e fonti di luce basiche. I seguenti punti:
1. A lampada deve esse stallata nantu à una basa micca combustibile, è a distanza da i tessili combustibili cum'è e tende deve esse più grande di 0,5 metri, è a distanza trà a parte anteriore di a lampada deve esse più grande di 1,5 metri. Hè necessariu stimà cumpletamente chì a distanza hè influenzata da fattori cum'è u sollevamentu di e tende, l'apertura è a chjusura, u muvimentu di e lampade è l'oscillazione causata da u flussu d'aria naturale, è misure d'isolamentu termicu devenu esse pigliate se a distanza sicura ùn pò esse rispettata. Se u grande schermu hè vicinu à a colonna luminosa, una staffa metallica fissa o una rete di copertura deve esse stallata per impedisce à u grande schermu di avvicinassi à a lampada.
2. Quandu ci sò persone o materiali inflammabili sottu à e lampade, e rete di prutezzione di filu di piombu o i deflettori fatti di materiali non combustibili devenu esse installati nantu à a parte anteriore di e lampade è i fori di dissipazione di u calore per riduce i periculi causati da frammenti di vetru è schizzi di filamentu caldu causati da u scoppiu di a lampada.
3. Per l'edifizii cum'è i teatri antichi è i teatri induve u ponte di luce di a superficia hè una struttura di legnu, postu chì u spaziu di u ponte di luce di a superficia hè assai strettu è a temperatura relativa hè alta, hè difficiule di rilevà i prublemi. Ùn ci deve esse micca materiali combustibili intornu à l'apparecchiatura di illuminazione in tali parti.
4. Hè necessariu evità d'appiccà bandiere, lancià nastri, fà vulà palloni è stallà altri oggetti in muvimentu in aria in a zona d'installazione di l'illuminazione per impedisce u cuntattu direttu cù lampade à alta temperatura, l'intricciamentu, a collisione è u focu.
5. Per a custruzzione è l'alzamentu di supporti luminosi temporanei, l'approvazione previa deve esse ottenuta da u dipartimentu di custruzzione per a capacità di carica è u metudu d'installazione di i cumpunenti portanti. U portalampada da terra imponente deve avè misure per impedisce chì u centru di gravità di u portalampada caschi da u latu induve a lampada hè installata è da u latu di l'operatore in piedi.
6. I lochi di eventi à grande scala à l'apertu devenu stimà cumpletamente u fattore di sicurezza di u sistema di illuminazione in cundizioni climatiche severe è misure preventive specifiche. À l'apertu, si devenu generalmente aduprà scatule di distribuzione impermeabili, connettori, lampade, ecc., è altre misure impermeabili ùn devenu micca influenzà a dissipazione di u calore di l'apparecchiature elettriche.
(2) Prublemi di sicurezza antincendiu di luci à effetti artistici
Luci di l'urdinatore, luci di neon,Luci laser, L'illuminazione à fibra ottica, e luci arcobaleno in plastica è diverse luci rotanti meccaniche sò cumunemente aduprate in e luci à effettu artisticu. Quandu si cuncepiscenu queste lampade, l'effettu artisticu è a sicurezza contr'à u focu devenu esse cumminati, è una attenzione particulare deve esse prestata à a sicurezza di e luci neon. U tubu neon, chì hè cumunemente adupratu in attività à grande scala, hà una tensione di funziunamentu finu à 5000 volt, chì hè assai faciule per pruduce scintille è archi elettrici, chì hè un grande periculu d'incendiu. Dunque, a maniglia è a piastra inferiore di a lampada neon devenu esse fatte di materiali non combustibili o i materiali combustibili devenu esse trattati cù tecnulugia ignifuga è ignifuga; quandu u trasformatore è u tubu di a lampada neon sò installati in e parti chì ponu esse toccate da u persunale, devenu esse previste misure di prutezzione. E luci neon appese à l'esternu devenu esse prutette da i curtcircuiti causati da scuzzulate è collisioni. Ci hè un dispositivu di raffreddamentu à aria furzata in a lampada di l'urdinatore, è a presa d'aria ùn pò esse cuperta, è per impedisce à u ventilatore di malfunziunà. A luce laser hè raffreddata da l'acqua circulante, è u tubu d'acqua deve esse installatu in modu affidabile per evità l'interruzzione di a fonte d'acqua. In u layout di luci à effettu artisticu, hè ancu necessariu di cunsiderà chì ùn affetta micca l'evacuazione di sicurezza di u focu è ùn occupa micca i passaggi di u focu.
(3) Prublemi di sicurezza antincendiu di l'attrezzatura ausiliaria
L'equipaggiu ausiliariu hè un dispositivu chì coopera cù effetti di luce, di solitu macchine di nebbia, macchine di neve è macchine à bolle. A macchina di nebbia hè una grande quantità di gas di diossidu di carbonu pruduttu da u riscaldamentu di u ghjacciu seccu. Dopu avè spruzzatu, forma una nebbia densa longu à a terra. Hè un dispositivu di riscaldamentu elettricu di alta putenza è hà un periculu d'incendiu. U terminale di alimentazione di u dispositivu hè mal cunnessu, u terminale vivu hè espostu, è u cortu circuitu di l'umidità elettrica hè un prublema più cumunu. U fume generatu da a cappa ùn si deposita micca in terra, ma si sparghje in ogni locu, ciò chì farà chì u rilevatore di focu s'allarmi è u ligame di l'equipaggiu antincendiu, è qualchì volta face chì e persone in scena credenu erroneamente chì hè u fume pruduttu da u focu, causendu panicu innecessariu, ma a cappa, a macchina à bolle stessa generalmente ùn hà micca periculu d'incendiu.
À
(4) Rischi cumuni d'incendiu in e linee elettriche elettriche
I materiali di cunnessione in bachelite domestica cumunemente usati sò di scarsa qualità, poca artigianalità, cunnessione faciule da allentà, grande resistenza di cuntattu è surriscaldamentu. U riscaldamentu à longu andà di u cunnettore accelera l'invecchiamentu di u materiale isolante, chì pò facilmente causà un cortocircuitu. A causa di a pesante carica di fili di u sistema di illuminazione, u calore stessu hè altu, è qualchì volta i fasci di fili temporanei sò raggruppati o impilati inseme, u metudu di posa hè impropriu, è e cundizioni di dissipazione di u calore sò scarse, ciò chì aumenta ulteriormente a temperatura di i fili. Più densu hè u filu è più grande hè a corrente, più alta hè a generazione di calore. Cablaggio elettricu temporaneo di u sistema di illuminazione, durante u sollevamentu di palchi è oggetti di scena, telescopico è rotazione, attraversamentu di strade, impilamentu di oggetti pesanti è usu di sedie pieghevoli in acciaio, ecc., cum'è l'installazione impropria di fili elettrici, sò facilmente impattati è usurati. , Spremitura è altre forze esterne meccaniche, chì causanu danni à u stratu di prutezzione di l'isolamentu elettricu o u corpu caricatu chì colpisce a carcassa, causendu un cortocircuitu. Certi unità d'installazione è di custruzzione ùn seguitanu micca u funziunamentu standard è cercanu di risparmià prublemi avvolgendu simpliciamente parechji fili d'alimentazione nantu à i terminali di u cablaggio elettricu o aduprendu terminali di cablaggio micca abbinati. I cunnessione sò mal cunnessi, è i giunti sò surriscaldati quandu passa una grande corrente, è i materiali combustibili sò incendiati. O stratu d'insulazione elettrica.
À
2. Metudu di verificazione è ispezione di u focu di u sistema di illuminazione
(1) Determinà a fattibilità di u pianu di u sistema di illuminazione
Per capisce u cuntenutu principale di l'eventi à grande scala, l'urganizazione di i lochi, l'edificii per l'antincendiu, l'alimentazione è a distribuzione di l'energia elettrica è u cunsumu d'elettricità di i lochi di l'eventi, è per dumandà infurmazioni nantu à e pratiche storiche è i prublemi di l'eventi à grande scala chì si tenenu in u locu. In segundu locu, rivede u schema di layout di u sistema di illuminazione, u schema di u sistema di alimentazione elettrica, l'elencu di l'equipaggiamenti elettrici è i prublemi tecnichi cunnessi. Dopu chì u pianu hè statu discussu è rivedutu, si produce un disegnu formale di cuncepimentu è di custruzzione di u sistema di illuminazione.
(2) Ispezione in situ di u sistema di illuminazione
L'ispezione pò esse divisa in duie tappe: a prima hè l'ispezione durante a fase d'installazione è di messa in serviziu, chì verifica principalmente se u layout d'installazione, a selezzione di u tipu, a qualità di l'aspettu è e misure di prutezzione di u circuitu elettricu di u sistema d'illuminazione è di u dispusitivu d'illuminazione sò ragiunevuli, è a prova di u cunsumu d'energia. A seconda hè l'ispezione durante a fase di prova di u sistema, vale à dì, l'ispezione durante e fasi di prova è di prova di eventi à grande scala. Dopu chì tutti i sistemi d'illuminazione sò stati messi in usu, u statu di sicurezza di u sistema sottu un funziunamentu continuu à longu andà hè cunfirmatu è u periculu nascostu di incendi elettrichi hè eliminatu.
(3) Rinfurzà e prove elettriche di i locali prima di eventi à grande scala
U funziunamentu nurmale di i circuiti elettrichi, di l'attrezzature, di l'apparecchi, ecc. in i lochi di eventi à grande scala affetterà direttamente a sicurezza contr'à l'incendiu di u locu. Un pocu di trascuratezza purterà facilmente à periculi d'incendiu cum'è temperature elevate elettriche, invecchiamentu di e linee, circuitu apertu, cortu circuitu, sovraccaricu è accensione di l'attrezzature. Un cuntrollu impropriu purterà à incendi gravi. Dunque, u rinfurzamentu di l'ispezioni elettriche prima di tene lochi di eventi à grande scala pò scopre prontamente l'attrezzature elettriche, l'installazione è l'usu impropri di u cablaggio, è sequestrà u funziunamentu di l'attrezzature di cablaggio elettricu, e cundizioni di qualità anormali è e valutazioni di alimentazione è distribuzione. A tensione, a corrente è a currispundenza di l'attrezzature è di l'apparecchi elettrichi sò aduprate per eliminà i periculi d'incendiu in tempu.